dcsimg
A Flash Developer Resource Site

Search:

Type: Posts; User: nightwish

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 2.28 seconds.

  1. Replies
    2,138
    Views
    401,370

    Niiiiiiiiice!! 2 replies in the same day,just...

    Niiiiiiiiice!! 2 replies in the same day,just like the old times.

    Lovely image dudezilla, gotta love the rocky mountain ice cream ;)
  2. Replies
    2,138
    Views
    401,370

    Wow, just realized who posted before this volley,...

    Wow, just realized who posted before this volley, man, gerbs, 1stbite, Kaco, thedarkness, guess we all came back at the same time, felt like old times. And btw, thanks Nogol for your volley and...
  3. Replies
    2,138
    Views
    401,370

    ok, something quick that came up ...

    ok, something quick that came up

    http://gerbick.com/images/fk.jpg
  4. Replies
    2,138
    Views
    401,370

    Been..... well, a while would be a lie. More...

    Been..... well, a while would be a lie. More like, its been ages since I last posted a volley here, but hell, I have a couple of minutes during lunch time, Ill try to come up with something.
  5. Replies
    5
    Views
    7,854

    Oh its on!! Set the date and I'm all up for it....

    Oh its on!! Set the date and I'm all up for it. :cap:
  6. Replies
    5
    Views
    7,854

    So, is this still on or what? I would love to see...

    So, is this still on or what? I would love to see a new battle around here.
  7. Replies
    110
    Views
    47,262

    I feel old............

    I feel old............
  8. Replies
    110
    Views
    47,262

    Dear lord.......... 10 years??? Was talking to...

    Dear lord.......... 10 years??? Was talking to Gerbick a bit ago when he told me bout the anniversary.

    Ah good times! I can honestly say, this place helped me a lot in becoming what I am now (and...
  9. Replies
    92
    Views
    52,429

    Poll: Its sad to see this place dying. I was part of...

    Its sad to see this place dying. I was part of the people that asked to have an arena section on flashkit, since we used to battle in other areas of the forum. The graphic design one if Im not...
  10. Replies
    2,138
    Views
    401,370

    Smoking image he he he. Nah, for real, cool...

    Smoking image he he he.
    Nah, for real, cool image, nice twist on the tutorial you read. :cap:
  11. Replies
    75
    Views
    47,578

    Yeah, maybe a lens flare may have looked good,...

    Yeah, maybe a lens flare may have looked good, and believe me, im not into filters either, I think they destroy images if used incorrectly, but there are millions of other option for adding a nice...
  12. Replies
    2,138
    Views
    401,370

    Cool volley, I wanted to do a reply but alas, it...

    Cool volley, I wanted to do a reply but alas, it will have to wait.
    Had a nasty home accident involving glass, blood and stitches he he so I cant quite use the right hand till at least for a week...
  13. Replies
    75
    Views
    47,578

    Dude, damn nice reply! The lower part screams...

    Dude, damn nice reply! The lower part screams gerbick all over the place, cool colouring, adds a nice punch to the image.

    Also, loved the little detail on top, the white bird. Cool touch.
  14. Replies
    75
    Views
    47,578

    Damn good reply gerbzilla!! Damn good indeed....

    Damn good reply gerbzilla!! Damn good indeed. Loved the creepy desolated mood it has, and the gerbick box touch ;)
  15. Replies
    75
    Views
    47,578

    Oh my, this is gonna be good.

    Oh my, this is gonna be good.
  16. Replies
    2,138
    Views
    401,370

    Thanks! I thought it was a wee bit too twisted he...

    Thanks! I thought it was a wee bit too twisted he he, but it turned out kinda nice.

    So, whos next?
  17. Replies
    2,138
    Views
    401,370

    Oh and btw, Nepzap, first thanks for the...

    Oh and btw, Nepzap, first thanks for the comments! and second, no, I never had an owl avatar, I didnt even remember what avatar I had till I returned, but I do know this bela lugosi avatar has been...
  18. Replies
    2,138
    Views
    401,370

    my turn http://24eleven.com/relink/htf.jpg

    my turn
    http://24eleven.com/relink/htf.jpg
  19. Replies
    2,138
    Views
    401,370

    @gerbs: Oh hell NO! never will that ever happen...

    @gerbs: Oh hell NO! never will that ever happen dudezilla. ha ha ha, I even had doubts bout posting it, im waaaay to rusty, too much corporate crappola lately.

    Thanks everyone for the comments,...
  20. Replies
    2,138
    Views
    401,370

    After years of not posting around here, I came to...

    After years of not posting around here, I came to find a cool volley, so I worked something up quickly.

    Here goes.

    http://24eleven.com/relink/wordless.jpg
  21. Replies
    645
    Views
    62,040

    I did this exercise, checking everyimage. And Im...

    I did this exercise, checking everyimage. And Im sure Im right in most images, even if styles change, everyone keeps a special something in every image through time. (Specially the gothness for some...
  22. Replies
    48
    Views
    9,045

    Nice movie posters around here. Great work...

    Nice movie posters around here. Great work everyone!
    I may give it a shot later on, depending on the genre ;) ha ha
  23. Replies
    45
    Views
    8,940

    Niiiice!! Agreed with Rush, cool text arrangement.

    Niiiice!! Agreed with Rush, cool text arrangement.
  24. Replies
    5
    Views
    506

    Ahhh PS7.... how I loved that version. Sniff sniff

    Ahhh PS7.... how I loved that version. Sniff sniff
  25. Replies
    45
    Views
    8,940

    Working on it ;) Hows the lil click?

    Working on it ;)
    Hows the lil click?
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4




Click Here to Expand Forum to Full Width

HTML5 Development Center