dcsimg
A Flash Developer Resource Site

Search:

Type: Posts; User: Canadaherp

Page 1 of 19 1 2 3 4

Search: Search took 0.71 seconds.

  1. Replies
    65
    Views
    2,405

    hah i made my way back eventually also, its a...

    hah i made my way back eventually also, its a pretty wicked site but it sure hasnt changed since i left
  2. Replies
    4
    Views
    842

    i'm baaaacckkk

    haha i found thisd agian, are any of tyhe old regulars here ?
  3. Replies
    52
    Views
    1,460

    Poll: hehehe i should be a mod...

    hehehe i should be a mod...
  4. c'mon i sleep with a few thousand crickets inches...

    c'mon i sleep with a few thousand crickets inches away from my bed, you get used to it
  5. Thread: Im New

    by Canadaherp
    Replies
    16
    Views
    801

    BBBBBBBBBBAAAAAAAAAARRRRRRRRRRBBBBBBBBBBEEEEEEEEEE...

    BBBBBBBBBBAAAAAAAAAARRRRRRRRRRBBBBBBBBBBEEEEEEEEEEEQQQQQQQQQQUUUUUUUUUUEEEEEEEEEE!!!!!
  6. Replies
    33
    Views
    3,017

    My volley, took me more than the last one, which...

    My volley, took me more than the last one, which took 9 minutes
  7. Replies
    759
    Views
    38,739

    moo

    moo
  8. Replies
    33
    Views
    3,017

    crap i forgot about it, heres my 9 minute volley...

    crap i forgot about it, heres my 9 minute volley :S
  9. Replies
    33
    Views
    3,017

    heh nice, are those textures (specially the...

    heh nice, are those textures (specially the chrome) default with c4d)

    expect my volley later in the night
  10. Replies
    36
    Views
    1,087

    everyeon should add me, im...

    everyeon should add me, im cool_people_only_now@hotmail.com heh its a serious email people!
  11. Replies
    27
    Views
    923

    yumm 2 million is alot! i dont even know if i...

    yumm 2 million is alot! i dont even know if i have that many brain cells left!
  12. Replies
    9
    Views
    588

    and here punk shall die for a few years and boom...

    and here punk shall die for a few years and boom we'll have another nirvana or something huge so lets just try to live on for another few years till all this crap theyp ay nowadays dies off
  13. how do i fix this (png scanline problems)

    i've attached a swf file and am wondering how the heck im to fix that overlay problem, that, i've been trying to do it for a lil while now so im confused so any help is appreciated
  14. Replies
    759
    Views
    38,739

    im officially declaring myself the anti-2a...

    im officially declaring myself the anti-2a advocate! ...
  15. Replies
    2
    Views
    620

    looks like your travelling round near my place,...

    looks like your travelling round near my place, but not sick from the curry smell and drunk as a skunk...... but still good
  16. Replies
    33
    Views
    3,017

    ok but whats the theme? or object to make...

    ok but whats the theme? or object to make photorealistic!
  17. Replies
    33
    Views
    1,051

    well not all of us can be straight anorexic emo...

    well not all of us can be straight anorexic emo kids
  18. Replies
    33
    Views
    1,051

    ching chong wang xi chank cho

    ching chong wang xi chank cho
  19. Replies
    27
    Views
    1,210

    oops i forgot kid rock, and billy bob thornton

    oops i forgot kid rock, and billy bob thornton
  20. Replies
    27
    Views
    1,210

    jay leno is annoying, and what the hell is up...

    jay leno is annoying, and what the hell is up with all these nazi-feminists who think all men should die? like GET THEM OFF TV BEFORE THE WORD SPREADS!!
  21. Replies
    759
    Views
    38,739

    well now since 2A failed at it i think its my...

    well now since 2A failed at it i think its my turn now to make a mindblowing site with a red color scheme, im sure it can be done, just needs to be done right, so im gonna give myself a month to make...
  22. Replies
    759
    Views
    38,739

    hmm i still think v4 is worse than v3 v4 is...

    hmm i still think v4 is worse than v3 v4 is almost like a red version of highend3d.com with really long loading times
  23. Replies
    759
    Views
    38,739

    my god ... i dont know where that came from but i...

    my god ... i dont know where that came from but i guess i came back from a year and a half hiatus at the wrong time to badmouth sites, but like i said thats not my site no more, so im gonna let it...
  24. Replies
    759
    Views
    38,739

    ya i got pissed off at my site so i blew it up,...

    ya i got pissed off at my site so i blew it up, so im working on a new one as we speak
  25. Replies
    759
    Views
    38,739

    meh mediocre nothing new, seen been done well...

    meh mediocre nothing new, seen been done well time to go home folks! im a gonna go start on my site now that i know theres no competition left in the world!
Results 1 to 25 of 462
Page 1 of 19 1 2 3 4




Click Here to Expand Forum to Full Width

HTML5 Development Center