dcsimg
A Flash Developer Resource Site

Search:

Type: Posts; User: FreeStyleR75

Search: Search took 0.14 seconds.

  1. Replies
    8
    Views
    2,508

    Hmmm... quality of the stuff is nice but the fx...

    Hmmm... quality of the stuff is nice but the fx are a bit over the top for me... but I guess for that target audience (teen girls) its spot on. :thumbsup:
  2. Replies
    6
    Views
    490

    Flash is a fantastic Tool. :yikes:

    Flash is a fantastic Tool. :yikes:
  3. Replies
    3
    Views
    462

    Cool idea man! Would be nice to get bigger...

    Cool idea man! Would be nice to get bigger previews..
  4. Dont know man... but heard about a cool secret...

    Dont know man... but heard about a cool secret about the Get it on site -- This is hillarious... type "outtakes" on your keyboard and you will get into their secret making of kinda-funny-shots...
  5. Gotta read the 100page manual first... ;)

    Gotta read the 100page manual first... ;)
  6. I Gotta after looong loong think that brand new...

    I Gotta after looong loong think that brand new Nikon D80.. It simply looked and felt so much better than those tiny Canons (350,400)... also the default lense 18/135mm looked so much better than the...
  7. Not saying that is stone age but with these new...

    Not saying that is stone age but with these new technologies 4-5 years is looong time...e.g. Would not buy LCD that is 4year old tech....

    Dont know how much the technology have gone forward in...
  8. D60 sounds like something from Stone age... that...

    D60 sounds like something from Stone age... that link to review was 2002... isnt that a bit too long time... to buy 5year old technology....? Sorry can be totally wrong about this... what says the...
  9. Waiting sucks... works though quite fluently on...

    Waiting sucks... works though quite fluently on my 8mb Broadband :smoov: I think we need another 10 years to be able to get video without delays...

    Btw.Forgot to watch the pilot last sunday...
  10. So 30D is the one that I should go for... hmm......

    So 30D is the one that I should go for... hmm... its getting over my pain limit...mean budget... how about 20D... is it much different?
  11. There is also a teaser site... about the show at:...

    There is also a teaser site... about the show at:

    http://www.imwithvince.com/teaser/

    I read that there was supposed to be VIP area but that seems to be open to all now... suits me :angel:
    ...
  12. Hmm.... r u sure that the difference is really...

    Hmm.... r u sure that the difference is really that drastic...
  13. Whats the thing with the whole feel thing... Are...

    Whats the thing with the whole feel thing... Are you guys sleeping with your Cameras :hug:

    I have made a reseach for half year now and still cannot make up my mind... At the moment I am slightly...
  14. Nikon D80 vs. Canon EOS 400D vs. Canon EOS 30D

    Which one is best? I know that Nikon is bigger than 400D but how about 30D...lighter 400D has its benefits when carrying it around but the grip is not as good as in those others... thinking buying...
  15. Replies
    7
    Views
    727

    Gimp seems to have all the basic features you...

    Gimp seems to have all the basic features you need for image-editing...but the interface is very weird... I read somewhere that there is "plug-in" for Gimp that makes it look more like...
  16. Replies
    8
    Views
    839

    Yeah... Smart blur and blur tool are Nr.1 tools...

    Yeah... Smart blur and blur tool are Nr.1 tools of Playboy Photoshoppers...gets you that smooth skin :mrpimp:
  17. Ah yeah... I am sure you could get them on...

    Ah yeah... I am sure you could get them on DVD...but not that Eager...at least not YET :smoov: Anyway its only a week to go until start of the show...they are advertising it here like m$"%r...
  18. Replies
    3
    Views
    921

    yEP... Nice clean and neat...but somehow it feels...

    yEP... Nice clean and neat...but somehow it feels like its done using some templates etc... you know like ones that come with Blogger, iWeb or Dw... no complaints but like said... nothing...
  19. Replies
    7
    Views
    619

    Nice work you have there...as quick feedback......

    Nice work you have there...as quick feedback... somehow the actual Interface is a bit blank...flat... it would benefit on a bit contrast...maybe darker almost black mixed with that grey you have...
  20. Hmmm... season 3... you lucky J-Luv... here in Uk...

    Hmmm... season 3... you lucky J-Luv... here in Uk they are just about to start showing Season 1 :/
  21. Heh... no nudity in this one -perv... :p I read...

    Heh... no nudity in this one -perv... :p I read though that the actual show will have some nudity and hotties ... would be cool if they had some cheats in that site etc...

    I like also the site on...
  22. imwithvince.com/getiton - Entourage - Simple n Sexy

    Cant wait for that new tv-show "Entourage" to start here in UK...I like this simple but Cool teaser-video-flash-thingie:

    http://www.imwithvince.com/getiton/

    Not sure how far you can get with...
  23. Replies
    5
    Views
    1,384

    Maya has nowdays built-in Flash renderer...also...

    Maya has nowdays built-in Flash renderer...also Swift Plugins for Max and Lightwave should do the job...
  24. Replies
    2
    Views
    403

    Manytimes Flash tells you that it has stuff that...

    Manytimes Flash tells you that it has stuff that arent supported with Fl6 player but they end up working ok... Try eMule/google Flash Player 6 for testing purposes... :mrpimp:
Results 1 to 24 of 25




Click Here to Expand Forum to Full Width

HTML5 Development Center