dcsimg
A Flash Developer Resource Site

Search:

Type: Posts; User: dave5000

Search: Search took 0.08 seconds.

  1. Replies
    4
    Views
    317

    I don't charge people when I make websites :p I...

    I don't charge people when I make websites :p I just do it in my free time for local bands basically.
  2. Replies
    4
    Views
    317

    Ok, this isn't working for me. I can't find the...

    Ok, this isn't working for me. I can't find the variable for "OnClipEvent"

    I'm using flash 4 so it might be a lot different
  3. Replies
    4
    Views
    317

    Text field help

    This prolly should go into the Newbies question area, but I'll still ask here.

    Basically, I want to setup www.thesamemusic.com under NEWS so that all I have to do us update a .txt file for it to...
  4. Replies
    29
    Views
    1,970

    very nice, liked it a lot

    very nice, liked it a lot
  5. I'm I the only one that was confused when I...

    I'm I the only one that was confused when I didn't find naked girls on snowboards?
  6. Replies
    18
    Views
    1,006

    Too far for me :D

    Too far for me :D
  7. Replies
    30
    Views
    1,584

    http://www.daem0n.org/modules/My_eGallery/gallery/...

    http://www.daem0n.org/modules/My_eGallery/gallery/girls/AriaRedDress/Ariardrub055.jpg
  8. Thread: New Member

    by dave5000
    Replies
    10
    Views
    660

    I dunno, kind of lost track and got away from...

    I dunno, kind of lost track and got away from making sites to getting people to make me sites. *cracks knuckles* I will be getting back into the whole web design though since summer time has...
  9. Thread: New Member

    by dave5000
    Replies
    10
    Views
    660

    Ah, neato, this is what happens when you leave...

    Ah, neato, this is what happens when you leave for 2 years :D
  10. Thread: New Member

    by dave5000
    Replies
    10
    Views
    660

    hehe, thx guys :D BTW - I deserve a title hehe...

    hehe, thx guys :D

    BTW - I deserve a title hehe

    someone tell my why my sig isn't working though :(

    [*swf width="70" height="40"...
  11. Thread: New Member

    by dave5000
    Replies
    10
    Views
    660

    I register back in '00 and I havn't been around...

    I register back in '00 and I havn't been around in a long time but I would have thought that I would have been a Member or something by now :D Does this forum go by post count or something?
  12. It's fun just trying to get the passwords, it's...

    It's fun just trying to get the passwords, it's almost like a game, and it's a huge site with none of the "loading - - -" things which makes it more enjoyable to me. Also, it feels like it's...
  13. http://www.requiemforadream.com/ Made by the...

    http://www.requiemforadream.com/

    Made by the same people. Very cool :D
  14. Most interesting site I have seen in a while...

    http://www.donniedarko.com/

    I want to see the movie but it says that it isn't playing anywhere close to me :(

    Edit: I guess it came out a while ago? Not sure, but I still want to see it.
  15. yeah, nice site, i like how you can change the...

    yeah, nice site, i like how you can change the background

    keep up the good work
  16. Replies
    42
    Views
    5,286

    .

    nice site, but its kinda crowded
  17. Thread: nice site

    by dave5000
    Replies
    5
    Views
    668

    nice

    i really like that site...very smooth
  18. Replies
    9
    Views
    1,133

    i couldn't agree more... very nice and fun to...

    i couldn't agree more... very nice and fun to watch...
  19. Replies
    5
    Views
    764

    i think it is an ok site. I like the buttons,...

    i think it is an ok site. I like the buttons, but the music is scary lol.
  20. Replies
    27
    Views
    2,267

    ummm

    I'm not finding ur site =( I really want to see it too... the URL is http://www.xdude.com, right?
  21. Replies
    11
    Views
    1,369

    I really like that eaststar website...i added...

    I really like that eaststar website...i added that to my favs. yeah! nj on it man
Results 1 to 21 of 21




Click Here to Expand Forum to Full Width

HTML5 Development Center