dcsimg
A Flash Developer Resource Site

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 21 to 39 of 39

Thread: The New Ferrari - desertsnowman

  1. #21
    Registered User gurdas's Avatar
    Join Date
    Oct 2000
    Posts
    129
    ooh gotta love the porsches, also i was just curious, but to the porsche fans like me, what number represents the boxster, i think its the 986, can anyone follow up?

  2. #22
    Funky Dutch Cactus
    Join Date
    Mar 2001
    Posts
    92
    Originally posted by gurdas
    ooh gotta love the porsches, also i was just curious, but to the porsche fans like me, what number represents the boxster, i think its the 986, can anyone follow up?

    yeah, it's the 986.

    btw, wanna know how porsche got to the 911 number?
    i'll accept that as a yes

    well, the porsche family had this new car, and wanted to name it 901. because it was the first model of it. but then peugeot came, and told them to change the number, because they also use the 0 in the middle for their cars. so porsche changed it to the 911. and it still is cald that way.

    we can't remember any peugeot's, but the porsche 911 legend lives on

  3. #23
    Wichser
    Join Date
    Oct 2000
    Posts
    348





    that foreign crap... LOL

    awwww that is dreamy chelle!!!


    iCEBERG

  4. #24
    chillin like rrrrreally hard tijsch's Avatar
    Join Date
    Jun 2001
    Location
    where?
    Posts
    168
    now here's my dream:




    DELOREAN THE GREAT!!!!!!!!!!!

  5. #25
    chillin like rrrrreally hard tijsch's Avatar
    Join Date
    Jun 2001
    Location
    where?
    Posts
    168
    Originally posted by iCEBERG2000





    that foreign crap... LOL

    awwww that is dreamy chelle!!!


    iCEBERG

    MERCEDES & BMW SUCK BIGTIME!!!!!!!!!!!

  6. #26
    Funky Dutch Cactus
    Join Date
    Mar 2001
    Posts
    92
    Originally posted by tijsch
    Originally posted by iCEBERG2000



    that foreign crap... LOL

    awwww that is dreamy chelle!!!


    iCEBERG

    MERCEDES & BMW SUCK BIGTIME!!!!!!!!!!!

    hmm, i would say the clk-gtr (see above) is a very nice car!


  7. #27
    Wichser
    Join Date
    Oct 2000
    Posts
    348
    Originally posted by tijsch
    Originally posted by iCEBERG2000





    that foreign crap... LOL

    awwww that is dreamy chelle!!!


    iCEBERG

    MERCEDES & BMW SUCK BIGTIME!!!!!!!!!!!
    I know the best always sucks when nyou know that you can't have it!


    iCEBERG

  8. #28
    chillin like rrrrreally hard tijsch's Avatar
    Join Date
    Jun 2001
    Location
    where?
    Posts
    168
    I know the best always sucks when nyou know that you can't have it!


    iCEBERG
    OK 1 - 0 for you

    but I stay with my quote: mercedes sucks!!

    This is better:








    don't you think
    [Edited by tijsch on 08-28-2001 at 08:46 AM]

  9. #29
    Wichser
    Join Date
    Oct 2000
    Posts
    348
    see i am really not liking that car.
    that elise thing you see quite often here, but it just don't look right.
    Just picture a gorgeous looking woman fully equipped in that smallish toy-looking car?
    C'mon you gotta go better and bigger than that plasitc thing...

    don't you think ? The elise is really cheapo too. SO no chance of ever driving around beautiful women in that. . . HAHA

    iCEBERG

  10. #30
    Junior Member
    Join Date
    Mar 2001
    Posts
    7

    Angry

    The new 360 Modena has got to be the most beautiful car in the world and no Porsche or any other car can match the style and elegance that exudes from every car that comes out of the Maranello factory.

    End of subject!

  11. #31
    chillin like rrrrreally hard tijsch's Avatar
    Join Date
    Jun 2001
    Location
    where?
    Posts
    168
    Originally posted by iCEBERG2000
    see i am really not liking that car.
    that elise thing you see quite often here, but it just don't look right.
    Just picture a gorgeous looking woman fully equipped in that smallish toy-looking car?
    C'mon you gotta go better and bigger than that plasitc thing...

    don't you think ? The elise is really cheapo too. SO no chance of ever driving around beautiful women in that. . . HAHA

    iCEBERG
    I'll have to disagree with you on this one...

    It's a beautiful car, great design.....

    man!!!!!... how I love that car!!!!!

  12. #32
    FK Photoshop Slut rugbystud's Avatar
    Join Date
    Jul 2000
    Location
    Too drunk to remember...
    Posts
    3,537



  13. #33
    Registered User gurdas's Avatar
    Join Date
    Oct 2000
    Posts
    129
    what is that merc two above the clkgtr and also the clkgtr is a wicked car, vat alone would buy you an aston martin
    it costs 1.2mill

  14. #34
    chillin like rrrrreally hard tijsch's Avatar
    Join Date
    Jun 2001
    Location
    where?
    Posts
    168
    Originally posted by rugbystud


    NICE..................................

    VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRY NICE.......................

  15. #35
    Wichser
    Join Date
    Oct 2000
    Posts
    348
    Originally posted by gurdas
    what is that merc two above the clkgtr and also the clkgtr is a wicked car, vat alone would buy you an aston martin
    it costs 1.2mill
    SL 500

  16. #36
    vm.interactive
    webmaster

    Join Date
    Jul 2000
    Posts
    447
    This is my dream here.




  17. #37
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2000
    Posts
    252
    BMW is the only way to go....


    [Edited by sryder on 08-29-2001 at 06:41 AM]

  18. #38
    Registered User gurdas's Avatar
    Join Date
    Oct 2000
    Posts
    129
    Originally posted by iCEBERG2000
    Originally posted by gurdas
    what is that merc two above the clkgtr and also the clkgtr is a wicked car, vat alone would buy you an aston martin
    it costs 1.2mill
    SL 500
    it must be the new sl. ill post some pics of my favourite cars soon.

  19. #39
    Registered User gurdas's Avatar
    Join Date
    Oct 2000
    Posts
    129







Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  




Click Here to Expand Forum to Full Width

HTML5 Development Center